Klantbeheer

Het klantbeheer van ShopExpert stelt u in staat om in contact te komen met uw klanten.
Deze klanten hebben in het verleden minimaal 1x iets bij uw webshop besteld. Ook ziet u bij het klantbeheer precies hoeveel omzet deze klant heeft opgebracht.

Bij klantbeheer kunt u bepaalde klanten ook standaard kortingen bieden. U plaatst ze dan in een andere groep, zoals 'Gold Member'. Deze groep geeft de klant dan weer recht op een standaard (te definiëren) korting bij volgende bestellingen. 

Klantgroepen

Zodra een klant bijvoorbeeld veel producten heeft besteld in uw webwinkel, kunt u ervoor kiezen om deze klant in een andere klantgroep te stoppen.
Deze klantgroep kan dan een standaard kortingspercentage bevatten. Alle klanten in deze klantgroep kunnen dan dus voordeliger bij u winkelen.

Bij ShopExpert kunt u zoveel klantgroepen aanmaken als u wilt. 

Bestellingen en totalen

Per klant houdt u bij welke bestellingen er zijn geplaatst. Ook kunt u zien voor hoeveel omzet deze specifieke klant heeft gezorgd.
Zo kunt u hem / haar wellicht belonen met een hogere klantgroep zodat hij / zij in het vervolg tegen 5% korting producten kan aanschaffen in uw webwinkel. 

Verloren / achtergelaten winkelmandjes

Wanneer een bezoeker of klant zijn / haar winkelmandje achterlaat en hier langere tijd niets meer mee doet, heeft u de mogelijkheid om dit op te merken en hierop actie te ondernemen.
Wellicht vond de klant het product ergens anders goedkoper of tegen betere voorwaarden?! Uw kans om in te grijpen en uw klanten wellicht te verblijden met een nog beter aanbod... Aan u de keus. 

Loading

Een moment geduld a.u.b.